Dylematy prezentowe - co kupić na urodziny dla faceta?

To nie jest miejsce na dylematy szekspirowskie, ale nad problemami: zamieszkać w domku, czy w bloku, albo budować samemu, czy kupić od dewelopera, spokojnie można się zastanowić :)
Posty: 10
Rejestracja: 24. sty. 2018, 13:03

Dylematy prezentowe - co kupić na urodziny dla faceta?

Postautor: gartynka » 11. kwie. 2018, 11:32

Co kupić mężowi na urodziny (40 lat)? Budowa zakończona, ale jak to w domu jeszcze wiele przed nami i na nadmiar pieniędzy raczej nie narzekamy ;) Odpadają wszystkie sprzęty remontowe (wiertarki, klucze francuskie, wkrętaki, szlifierki). hobby brak. Jestem w kropce, a czas goni. Znalazłam voucher na jazdę Lamborghini. Ktoś jeździł, fajny prezent dla faceta?

https://prezentokracja.pl/lamborghini-g ... e-1-okr-ap

Posty: 108
Rejestracja: 12. sty. 2018, 10:17

Re: Dylematy prezentowe - co kupić na urodziny dla faceta?

Postautor: Kryzys » 14. kwie. 2018, 17:54

Fajny prezent ale mało praktyczny. Moze lepiej kupić mu okulary https://iokulary.pl/product-pol-21635-JOOP-83237-col-6412.html Jeśli nie korekcyjne to może przeciwsłoneczne. Z pewnością mąż autem jeździ to mu sie przydadzą :) A może jako dodatkowy prezent do Lamborghini? ;)

Posty: 25
Rejestracja: 23. gru. 2017, 20:04

Re: Dylematy prezentowe - co kupić na urodziny dla faceta?

Postautor: Witkarrek » 15. kwie. 2018, 15:23

Generalnie faceci to są gadżeciarze, wiem to doskonale po sobie :D Może jakiś fajny zegarek, coś ciekawego z elektroniki? Jeżeli chcecie postawić może na coś bardziej uniwersalnego to zajrzyjcie na stronkę https://hefra.pl/prezenty-urodzinowe Proponują sporo ciekawych rzeczy posrebrzanych, ze srebra własnie na urodziny. Myślę, że również będzie to spoko opcją.

Posty: 87
Rejestracja: 19. paź. 2015, 0:51

Re: Dylematy prezentowe - co kupić na urodziny dla faceta?

Postautor: ravel » 23. kwie. 2018, 17:24

Według mnie dobrym pomysłem są bilety na jakiś fajny koncert, w końcu nie chodzi tyle o prezent materialny, co wspólne spędzenie miło czasu :) przynajmniej takie jest moje zdanie. Zobaczcie sobie co dzieje się w teatrze https://teatrszekspirowski.pl/wydarzenia-gts/koncerty/ jak jesteście z okolic Trójmiasta, organizują różne wydarzenia kulturalne.

Posty: 40
Rejestracja: 13. gru. 2017, 17:11

Re: Dylematy prezentowe - co kupić na urodziny dla faceta?

Postautor: Grom32 » 13. maja. 2018, 13:07

Dobrym pomysłem na prezent są okulary przeciwsłoneczne. Ja chyba zdecyduje się na te https://eyewear24.net/product-pol-25182-Prada-PR-59US-5AV197.html Modne, znanej marki, lekkie i kształt oprawek kwadratowy nie bedzie zawężał pola widzenia przy prowadzeniu auta. A do tego takie okulary bedą eleganckim wykończeniem stroju. Mam nadzieję że synowi sie spodobają.

Posty: 226
Rejestracja: 10. sie. 2016, 21:38

Re: Dylematy prezentowe - co kupić na urodziny dla faceta?

Postautor: Rinso » 16. cze. 2018, 17:59

ja akurat kupowalem prezent bratu, on nosi soczewki jednodniowe wiec nie mialem problemu z wyborem prezentu. Zakupilem mu te oasys https://dlaoka.com/szukaj?submit_search ... ery=acuvue bo mają dużą przepuszczalność powietrza do oka przez co noszenie soczewek jest wygodne i bezpieczne dla oka. Brat jest zadowolony z prezentu no i nie dziwie sie bo jest bardzo praktyczny :D

Posty: 79
Rejestracja: 19. lip. 2017, 23:43

Re: Dylematy prezentowe - co kupić na urodziny dla faceta?

Postautor: maksi » 22. lip. 2018, 20:40

Mój facet interesuje się sztuką i teatrem i przeważnie z tym łączą się prezenty, które mu daje. Teraz też zbliżąją się jego urodziny i prawdopodobnie kupię nam bilety na jakąś komedię, którą grają w warszawskim Teatrze Komedia https://teatrkomedia.pl/ . Super rozrywka na wysokim poziomie gwarantowana :)

Posty: 121
Rejestracja: 08. lip. 2017, 15:19

Re: Dylematy prezentowe - co kupić na urodziny dla faceta?

Postautor: jaca_a » 23. lip. 2018, 5:59

Dobrze, że mnie takie dylematy omijają szerokim łukiem :) Z wyborem prezentu dla mojego męża nie mam problemów. Wiem doskonale, że interesuje się numizmatyką i moneta w prezencie sprawi muogromną radość :) Najczęściej zaglądam do Skarbnicy Narodowej https://www.skarbnicanarodowa.pl/zloto/zlote-monety/ Wiem od niego, że mają tam bardzo ciekawe kolekcje i monety z najlepszej jakości menniczej.

Posty: 43
Rejestracja: 17. lip. 2017, 11:54

Re: Dylematy prezentowe - co kupić na urodziny dla faceta?

Postautor: budola » 27. lip. 2018, 9:10

A może rejestrator jazdy? Faceci przepadają za takimi gadżetami

Posty: 34
Rejestracja: 26. kwie. 2018, 10:29

Re: Dylematy prezentowe - co kupić na urodziny dla faceta?

Postautor: ellkaa » 30. lip. 2018, 13:16

jeśli posiadacie samochód może kamerkę samochodową? to bardzo przydatny prezent, zobacz sobie tą z Xblitza Go Se , sama ją niedawno swojemu kupowałam https://xblitz.pl/product/kamera-samoch ... itz-go-se/

Posty: 111
Rejestracja: 08. wrz. 2017, 19:29

Re: Dylematy prezentowe - co kupić na urodziny dla faceta?

Postautor: Ailis » 17. sie. 2018, 12:36

A ja mam pomysł, będzie to niebanalny prezent, i jakaś atrakcja dla niego. Możesz mu wykupić wejście na strzelnicę, będzie miał jakąś adrenalinę i będzie mógł postrzelać. Takie oferty znajdziesz na stronie super prezenty zerknij sobie, zorientuj się też czy twój mężczyzna byłby też tym zainteresowany.

Posty: 144
Rejestracja: 25. kwie. 2017, 16:14

Re: Dylematy prezentowe - co kupić na urodziny dla faceta?

Postautor: jjusti18 » 18. wrz. 2018, 10:55

Może warto postawić na coś praktycznego, co bardziej przyda się mężowi. Co powiecie na podróżny zestaw do golenia, wydaje mi się to całkiem fajnym pomysłem na prezent dla mężczyzny. Świetne zestawy znalazłam https://beardman.pl/kategoria/zestawy-do-golenia i wydaje mi się, że mąż będzie zadowolony z takiego prezentu.

Posty: 25
Rejestracja: 18. lip. 2017, 10:01

Re: Dylematy prezentowe - co kupić na urodziny dla faceta?

Postautor: ress » 05. paź. 2018, 10:13

Ja zawsze kupuje na prezent tort urodzinowy z tej strony http://tortyjakmarzenie.pl/pl/c/Torty-urodzinowe/26 i myślę, że to świetny prezent ;)

Awatar użytkownika
Posty: 68
Rejestracja: 27. wrz. 2016, 11:03
Lokalizacja: Wrocław

Re: Dylematy prezentowe - co kupić na urodziny dla faceta?

Postautor: halo5 » 11. paź. 2018, 18:06

Fajnym prezentem dla mężczyzny może być po prostu piżama - taka jak tutaj: https://hellomorning.pl/pl/37-mezczyzna . Dosyć nietypowy prezent, ale jakże przydatny. Mam wrażenie, że wielu z nas - mężczyzn - cieszyłoby się takim upominkiem ;) Pozdrawiam.
Daj mi chwilę.

Posty: 30
Rejestracja: 29. kwie. 2018, 9:05

Re: Dylematy prezentowe - co kupić na urodziny dla faceta?

Postautor: Madameadame2 » 23. paź. 2018, 8:19

A może warto pójsć w kierunku praktycznego, własnoręcznie zrobionego prezentu :) Ja od jakiegoś czasu na takie stawiam. W przypadku mojego faceta idealną opcją był tort. Z pomocą sklepu https://www.sklep.savpol.pl/wielkanoc/ i ich dekoracji cukierniczych wychodzi zawsze genialnie

Posty: 218
Rejestracja: 21. lut. 2017, 13:45

Re: Dylematy prezentowe - co kupić na urodziny dla faceta?

Postautor: budka33 » 02. lis. 2018, 17:27

Wiele zależy do zainteresowań solenizanta i waszego budżetu :) Ja planuję na urodziny swojemu mężowi kupić drona. Wiem, że jest to rzecz o której marzy już od dawna. Nawet znalazłam ofertę https://flyandfilm.pl/category/produkty-spark , która mnie zainteresowała. Mam nadzieję, że ten prezent niespodzianka się uda.

Posty: 34
Rejestracja: 29. paź. 2016, 17:52

Re: Dylematy prezentowe - co kupić na urodziny dla faceta?

Postautor: wooddealer77 » 06. lis. 2018, 12:41

Facet lubiący majsterkowanie z reguły cieszy się z narzędzi. O ile w danym momencie czegoś mu brakuje, bo nie miał dotąd albo się zepsuło. Ogólnie to radzę nie robić typowych niespodzianek tylko raczej sprawdzić i wybadać, co by gość chciał :) Widzę po sobie - jak dostaję oczekiwane prezenty, to mam więcej z nich frajdy. Przykładowo wiem już, że na urodziny dostanę nowe wiertła od żonki i wiem, że mi się ten upominek naprawdę przyda. Gdybym dostał coś dla mnie mało użytecznego, to musiałbym robić dobrą minę :D

Posty: 38
Rejestracja: 29. kwie. 2018, 11:31

Re: Dylematy prezentowe - co kupić na urodziny dla faceta?

Postautor: Roarrra » 09. lis. 2018, 11:08

Rzeczywiście z prezentem dla faceta może być nie raz problem. Ja sama teraz myślę co kupić mojemu na urodziny. Pomyślałam jednak o czymś oryginalnym. Na stronce http://skarbyafrodyty.pl znalazłam ciekawe propozycje strojów erotycznych. Może i w tym kierunku także pojdziecie

Posty: 91
Rejestracja: 29. mar. 2017, 18:17

Re: Dylematy prezentowe - co kupić na urodziny dla faceta?

Postautor: zuzannaanna » 23. gru. 2018, 23:20

Może zaskocz go prezentem i pomyśl o spinkach do koszuli. Bardzo fajne, oryginalne widziałam na https://riwia.pl/ Cena jest przystępna a wybór bardzo duży. Sama zastanawiam się nad zamówieniem spinek w kształcie iron mana.

Wróć do Dylematy małe i duże

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

Najnowszwe wypowiedzi

Awatar użytkownika
Posty: 24
Re: Czym ogrzewać dom

data » 23.02.2019, 21:44

Ukraina. Paliwa granulowane, mialy weglowe od 90 zl/tona. Podejmiemy wspolprace z producentami kotlow i palnikow na pellet, biomase. Zrodla ciepla, piece, instalacje centralnego ogrzewania duzej
Awatar użytkownika
Posty: 24
Ukraina. Paliwa granulowane, mialy weglowe od 90 zl/tona.

data » 23.02.2019, 21:42

Ukraina. Paliwa granulowane, mialy weglowe od 90 zl/tona. Podejmiemy wspolprace z producentami kotlow i palnikow na pellet, biomase. Zrodla ciepla, piece, instalacje centralnego ogrzewania duzej
Awatar użytkownika
Posty: 144
Re: Sklep internetowy z biżuterią

data » 23.02.2019, 20:10

Planujecie kupić biżuterię? To może warto pomyśleć jeszcze o zakupie środka do jej czyszczenia, przykładowo czegoś takiego https://efektlotosu.pl/isokor-czysta-bi ... -p-96.html ? Dzięki
Awatar użytkownika
Posty: 40
Re: Trądzik

data » 23.02.2019, 19:13

wizyta u dermatologa nie zaszkodzi na pewno. Ale kup też dobre kosmetyki zmniejszające wydzielanie sebum Zobacz w tej drogerii https://www.maxdrogeria.pl/ Są rózne marki. Na pewno do cery
Awatar użytkownika
Posty: 159
Re: prezent dla szefowej

data » 23.02.2019, 19:12

Torebka to ciekawy upominek dla kobiety. Każda pani lubi mieć w swojej kolekcji torebki na różne okazje. Dzięki takiemu dodatkowi można bowiem wyglądać naprawdę elegancko. Tutaj
Awatar użytkownika
Posty: 137
Re: własna restauracja

data » 23.02.2019, 18:55

W każdej restauracji dużą rolę odgrywa odpowiedni który jest gwarancją bezproblemowego korzystania na lata. Zdecydowanie nie warto na tym
Awatar użytkownika
Posty: 137
Re: Odchudzanie

data » 23.02.2019, 18:49

Szukacie sposobu jak szybko i skutecznie schudnąć? Nie ma lepszego sposobu niż wizyta w poradni dietetycznej https://miastostoleczne.pl/uroda/niesku ... etetyczna/ Zapewni to zbilansowaną dietę
Awatar użytkownika
Posty: 125
Re: Tłumaczenia medyczne

data » 23.02.2019, 14:39

Ja kojarzę . Jedno z bardziej sprawnych biur tłumaczeń, mają spore doświadczenie w tłumaczeniach, również tych najbardziej skomplikowanych. Co ciekawe, sporo innych biur przesyła klientów
Awatar użytkownika
Posty: 125
Rozbudowa pickupa

data » 23.02.2019, 14:38

Wiecie może o możliwości rozbudowy pickupa? Chodzi o to, by powstał z tego . Oglądałem ostatnio program w telewizji, pokazywali tam takie specjalne moduły montowane na pickupach, dzięki
Awatar użytkownika
Posty: 125
Neurochirurg

data » 23.02.2019, 14:36

Moi Drodzy - wiecie może który jest najbardziej godny polecenia? Potrzebuję kogoś naprawdę doświadczonego, kto będzie w stanie skonsultować przypadek, z którym u mnie w mieście sobie nie

Eksperci na forum

Re: Kompletne systemy grzewcze w ofercie wraz z montażem

data » 21.02.2019, 21:15

Cały cennik dostępny jest na stronie: Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
Posty: 36
Re: Wyposażenie Łazienek

data » 04.02.2019, 18:06

Do oferty wprowadziliśmy suszarkę łazienkową Telia - możemy wybrać model Mirror, którego panel czołowy został wyposażony w lustro. Cyfrowy wyświetlacz obsługujemy za pomocą klawiszy
Awatar użytkownika
Posty: 142
Re: ogrzewanie podłogowe, wodne czy elektryczne?

data » 18.01.2019, 12:15

Typowo spamerski post. Nie ma nawet czego
Kominy przemysłowe

data » 01.10.2018, 11:01

Przedstawiamy zbiór informacji związanych z tematyką kominową dla sektora przemysłowego. Firma Jeremias Systemy Kominowe ma sporo do zaprezentowania w tym temacie. Wiele nietypowych rozwiązań
Awatar użytkownika
Posty: 524
Re: Zanim popełnisz błędy przy budowie domu

data » 30.08.2018, 22:48

Witam Spis treści oraz 50 przykładowych stron jest na https://www.bdb.com.pl/domy_bez_bledow_ ... adnik.html Nie było dotąd zgłoszeń, by nawet dyletant nie zrozumiał treści, a zakupiło już
Awatar użytkownika
Posty: 15
Re: Ile za ocieplenie?

data » 27.08.2018, 16:51

Nadal aktualny temat, Producenci od tamtej pory raczej nie wymyślili nic nowego godnego uwagi: Kolor ma znaczenie, tak ogólnikowo świadczy o właściwościach danego produktu. Warto się
Awatar użytkownika
Posty: 22
Re: Jak wybrać lokalizację pod budowę domu

data » 14.05.2018, 11:43

Tak jak wspomniano już wcześniej, wybór lokalizacji jest bardzo istotny. Należy dokładnie przemyśleć swoje preferencje, myśląc również o przyszłości. Poza tym warto pamiętać o
Awatar użytkownika
Posty: 30
Re: Grzejniki podtynkowe 3THERMO

data » 12.04.2018, 11:14

Rozumiem, że chodzi o domek ok 100m2 tak więc cena to ok 10-12 tys zł przy założeniu, że cały w 3THERMO. W praktyce często odpada kuchnia (z uwagi na zabudowę ścian) i łazienka (lub
Awatar użytkownika
Posty: 81
Plastyczna obróbka metali – podstawowe informacje

data » 31.10.2017, 10:34

Zapraszamy do komentowania artykułu
Awatar użytkownika
Posty: 8
Re: Czym przykleić sznurek (uszczelkę) w drzwiczkach kozy?

data » 19.09.2017, 22:25

są specjalne kleje do sznurów, ale czerwony silikon (350 st.C) załatwi sprawę. Proszę nie zapomnieć wyczyścić